Kitabınızla ilgili inceleme yazısı ister misiniz?


KİTABINIZLA İLGİLİ İNCELEME YAZISI İSTER MİSİNİZ?

Dört yıldır "Okuduğum Kitaplar" bloğunda kitap eleştirisi/incelemesi/yorumu/değerlendirmesi yazıları yazıyorum.

Bloğumdaki yazıları beğendiyseniz ve sizin de kitabınızla (roman, öykü, araştırma ve sair) ilgili bir yazı kaleme almamı isterseniz bana buradan ulaşabilirsiniz.

Tabii kitap ve edebiyat ile ilgili yazılarım bu blogdakilerle ilgili sınırlı değil. Yaklaşık üç yıldır da aktif olarak EdebiyatHaber.net sitesine yazılar yazıyorum. Bu sitedeki yazılarımı buradan inceleyebilirsiniz.

Bloğuma uğradığınız için teşekkür ederim. İyi okumalar.

Dr. Javanshir Gadimov
Next Post Previous Post
2 Comments
  • Unknown
    Unknown 7 Kasım 2017 15:46

    olsa əla olar Con Steynbek "Həyəcanlarimizin qişi" ya da Stanislav Lem "Solyaris"ya da hər ikisi:)

    • Cavanşir Gadimov
      Cavanşir Gadimov 7 Kasım 2017 22:07

      Stanislaw Lem'in Solaris'ini bir yıl önce okumuştum. Buradan bakabilirsiniz. https://kitapokurum.blogspot.com.tr/2016/10/stanislaw-lem-solaris.html

      Diğerini listeme aldım.

Add Comment
comment url

Benzer yayınlar