En çok hangi tür kitap okur ve hangi tür kitapların en iyilerini ararsınız?

En çok hangi tür kitap okur ve hangi tür kitapların en iyilerini ararsınız?


Daha çok hangi tür kitapları okursunuz? Peki, eğer çok beğendiğiniz ve okuduğunuz bir edebiyat türü varsa, bu türün en iyi örneklerinin hangileri olduğunu biliyor musunuz? 

En çok hangi tür kitap ve roman okursunuz?


Okuduğum Kitaplar bloğunda şimdiye kadar kendimin en çok okuduğu türlerle ilgili “en iyiler” listeleri hazırlamaya çalıştım. Bu listeleri başkaları için kitap önerileri olarak hazırladığım gibi kendim için de bir okuma hedefi olarak belirliyorum. Aynı zamanda söz konusu edebiyat türünün şimdiye kadar en çok okunan, beğenilen ve en çok eleştirmenlerden olumlu tepki alanlarını da öğrenmiş oluyorum.

Bu listeleri hazırlamaya En iyi fantastik kitaplar ve roman serileri listesi ile başlamıştı. Ardında birkaç tür ile ilgili de benzer listeler hazırladım. Peki, bundan sonra hangi tür edebiyat ve romanlarla ilgili hazırlayabilirim diye de düşünüyorum. Bunun için bir anket hazırladım ve eğer bu yazıyı okuyorsanız, ankete katılmanız ya da yorumlarda görüşünüzü bildirmeniz beni çok mutlu eder.

Şimdiye kadar hazırladığım “En iyi kitaplar” listelerini aşağıdaki bağlantıdan görebilirsiniz:


Bu yazıyı hazırlarken şöyle bir soru çıkıyor karşıma: Özellikle edebiyatta hangi türler var? Bu roman türlerini görebilmek için 1000kitap sitesinin “Kitap türleri” listesine başvurdum. Burada edebiyat ve kurgu dışı kitap türleri de var. Ben sadece bunlar arasında edebiyat türlerini seçtim ve aşağıdaki ankette yer alıyor.

En çok hangi tür kitap okursunuz? 


Peki, sizin en çok okuduğunuz kitap ve edebiyat türleri hangileri? Cevaplarınız doğrultusunda yeni bir en iyiler listesi hazırlamayı düşünüyorum. 


 
Next Post Previous Post
7 Comments
  • SevKoz
    SevKoz 22 Kasım 2021 19:19

    Ben tabiki klasikciyim

    • Cavanşir Gadimov
      Cavanşir Gadimov 27 Kasım 2021 15:32

      Öyle görünüyor klasikçiler çoğunlukta şimdiye kadar.

  • Ahmet Ozan
    Ahmet Ozan 30 Kasım 2021 05:54

    Ne mutlu karar veremeyen bana :) okumakta olduğum felsefe 3 lemesinden sonra paylaştiğin fantastik seriler kitaplarini detayli inceleyecegim

    • Cavanşir Gadimov
      Cavanşir Gadimov 1 Aralık 2021 11:04

      Öyle görünüyor ki bir karar vermişsin artık :-) İyi incelemeler ve umarım okumak için bir şey bulursun.

    • Ahmet Ozan
      Ahmet Ozan 1 Aralık 2021 11:56

      teşekkür ederim, ve evet :D ama başlamadan önce detaylı inceleyeceğim dediğim gibi.

  • Şule
    Şule 5 Ocak 2022 15:19

    Şu sıralar alan kitaplarından okumaya pek zaman bulamasam da dünya klasikleri. Tür fark etmeksizin en iyiler listenizi bekleyeceğim. Takipteyim:)

    • Cavanşir Gadimov
      Cavanşir Gadimov 31 Ocak 2022 20:00

      Teşekkürler. İyi okumalar

Add Comment
comment url

Benzer yayınlar